Verbeter je leefstijl

Verbeteren van je leefstijl. Hoe doe je dat eigenlijk?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit.

Aangesloten bij

MBOG & KAB

Orthomoleculair therapeut Marc de Jong is aangesloten bij de MBOG. De MBOG is een professioneel georganiseerde beroepsvereniging in de complementaire zorg en behartigt de belangen van honderden artsen en therapeuten die  werken aan uw chronische gezondheid.

Via de MBOG is hij ook aangesloten bij de Klachten Commissie van de Koepel Alternatieve Behandelwijzen (KAB). Een folder is hier te downloaden.

Orthomoleculair therapeut kPNI

Naast fysiotherapeut is Marc de Jong opgeleid tot Orthomoleculair therapeut kPNI. Wil je weten wat dit precies inhoudt? Bekijk dan het filmpje hieronder. Marc is aangesloten bij en erkend door de beroepsvereniging MBOG.

Algemene voorwaarden

Bekijk hier de algemene voorwaarden Orthomoleculaire therapie.

Klachtenfolder

Download hier de klachtenfolder van de Koepel Alternatieven Behandelwijzen.

Tarieven

Bekijk hier de tarieven Orthomoleculaire therapie.

Fysiotherapie in Zeist

Fysiotherapie in Zeist nodig?
Fysiopraktijk Zeist is de fysio voor Zeist. Ons ervaren team zit voor je klaar op de  Laan van Vollenhove 20B in Zeist.

Bel  030-7210771 of stuur een App naar 06-15867817 voor een afspraak. Je kunt snel bij ons terecht!

Aanmelden voor nieuwsbrief

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit.